جادوی سیاه

با کلیک روی موضوع بندی ها مطلب مورد نظرتان را راحت تر پیدا می کنید(utf-8)

جادوی سیاه

با کلیک روی موضوع بندی ها مطلب مورد نظرتان را راحت تر پیدا می کنید(utf-8)

اس ام اس


خیلی دوستت دارم. یه روز میام دنبالت تا با هم بریم یه جای دور که دست هیچ کس بهمون نرسه.
قربانت عزرائیل

عزیزم به اندازه تمام سلول های بدنم دوستت دارم
قربانت یه آبزی تک سلولی

تو زیبا، تو ماه، تو دوست داشتنی، تو مهربون، تو بهترین، تو فرشته، اما من چی؟ یه آدم خالی بند!

از جوجه تیغی کوچولو پرسیدم بزرگ ترین آرزوت چیه؟ معصومانه نگاهم کرد و گفت: بغلم می کنی؟

اگر خری تو را بوسه کند بهتر آن است بوسه ای تو را خر کند

میگن عباس قادری ثابت کرد خوانندگی تیپ نمیخواد - هایده ثابت کرد خوانندگی هیکل نمیخواد - شماعی زاده ثابت کرد خوانندگی صدا هم نمیخواد

آرزو دارم عمرت مثل دستمال توالت باشه، سفید و مفید و دراز!

بی اس ام اس نشی ................................. بلند صلوات بفرست







از قصابی جبارخان به لیست مشتری‌ها:
خدمات جدید قصابی جبارخان. جهت خرید گوشت گاو شماره 1، جهت خرید گوشت گوسفند شماره 2، جهت خرید دمبه شماره 3 را sms کنید و سفارش خود را در منزل دریافت نمایید.
قصابی جبارخان، پیشگام در خدمات.

از رئیس بانک ملی به مشترکان: (ساعت 2 نصفه شب)
بانک ملی ایران ،‌ شما را به ادامه خوابتان دعوت می‌نماید. هر جا سخن از....

از رزیتا به المیرا:
سلام المی جون. راستش من نمی‌خواستم امروز اونجوری باهات صحبت کنم. ولی راستش میدونی چیه. از وقتی اون اتفاق افتاد نظرم راجع به کامی عوض شده. نه که فکر کنی ازش خوشم اومده ها. ولی خب قبول کن که آدم بدی هم نیست. حالا تو اونجوری که صحبت کردی به هر حال من نمی دونم. امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی. راستی اگه.......... اس ام اس 1 از 52

نگاه اولت بر من اثر کرد، نگاه دومت دیوانه‌ام کرد، نگاه سومت عاشق‌ترم کرد، اه، گندشو در آوردی، نگاه آخرت دیگه هیزبازی بود!

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم گر شوی سام تو؛ من نرگس نشوم یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم.

ببخشید که مزاحمتون شدم ... من نمی خواستم این خبر ناراحت کننده رو بدم اما سعی کن قوی باشی... نامرد ها بالاخره گیتار شماعی زاده رو بردن.

یه بچه میمون از مامانش می پرسه : مامان چرا من اینقدر زشتم؟
مامانش میگه: پسرم برو خدا رو شکر کن که به شکل اونی که این sms رو میخونه نشدی!

کشاورز پیر در کنار گاو آهن فرسوده اش ایستاده بود و به مزرعه شخم نخورده اش می نگریست و همچنان منتظر بود... چون گاوش داشت اس ام اس می خوند. (نه اصلا منظورم شما نیستید!!!)

دنیا را بدون خانمها تصور کنید: بازارها خالی، پولها اضافه، خیابونها خلوت، مخابرات ورشکست شده، شیطون بیکار!

دستام خسته شدن، پاهام تاول زدن، از کمر افتادم، دیگه جون ندارم. دارم می میرم. اگه می شه از اندی بپرس خوشگلا تا کی باید برقصن؟

به نظر شما با وجود وضعیت بحرانی دنیا و مشکلات فراوان و تصمیم جدید شورای نگهبان هنوز هم خوشگلا باید برقصن؟

این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد.

علی دایی به دنبال هماهنگی های انجام شده با دروازه بان جزایر قناری، و قطعی شدن گل زنیش در این دیدار، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد؛ نظرش درباره ی خداحافظی با تیم ملی عوض شده و آمادگی دارد تا زدن هزارمین گل خود در خدمت تیم ملی باشد! به دنبال این اظهار نظر، سخنگوی فیفا گفت: که فیفا آمادگی دارد هشتصد گل دیگر مورد ادعای علی دایی را به صورت افتخاری در مراسم خداحافظی او، به وی اهدا کند! این بود آخرین اخبار امروز

چمن ورزشگاه بازی ایران و مکزیک تا یک سال دیگر نیازی به کود ندارد چون علی دایی 90 دقیقه توی زمین...

به میرزاپور پیشنهاد شده در فیلم چند می گیری بری...ی بازی کنه. علی دایی هم قصد داره توی این فیلم نقش جنازه رو بازی کنه.

علی دایی ضمن عذرخواهی از ملت ایران گفت: قول می دم جام جهانی 2010 جبران کنم!

از علی دایی پرسیدن برای چی رفتی جام جهانی؟ گفت: می خواستم بازی ها رو از نزدیک تماشا کنم!

مراتب سن: 1-جنین 2-نوزاد 3-خردسال 4-کودک 5-نوجوان 6-جوان 7-میانسال 8-پیر 9-فرتوت 10-کهنسال 11-فسیل 12-علی دایی!

سلام، خوبی؟ ببین یه خواهشی ازت دارم. می خوام اگه میشه یه دو سه روزی بیام خونه ی شما بمونم. این روزا انگار همه با من مشکل دارن. الان به یه دوست حقیقی نیاز دارم... قربانت "عثامه بن لادن"

شاید باورت نشه، اما تورو به اندازه ی دوتا چشمام دوست دارم... از طرف موش کور!

عسل، جیگر، هلو، شیرینی، طلا، نقره، روی، آهن قراضه، شیرآلات، سماور سوخته خریداریم!

دیروز منتظرت بودم، نیامدی، امروز مننتظرتم تا بیایی، و اگر نیایی، فردا چشم به راهت خواهم بود... چه سخته یبوست!

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود. گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود! گر بمیرد دختری بر قبر او روید گلی گر بمیرند دختران دنیا گلستان می شود!

اول شلوارتو در میارم، بعد می کشمت جلو، بعد بوست می کنم، بعد پوشکتو عوض می کنم.

همین الان CNN اعلام کرد که: پایگاه اتمی بوشهر و اصفهان امشب ساعت 24 به طور کامل هوا میره، نمیدونی تا کجا میره، من این توپ رو نداشتم....!؟

این اس ام اس، وسط بازی ایران-مکزیک به دست ما رسید:
پیروزی غرور آفرین پنج بر یک تیم ملی کشورمان را مقابل مکزیک پیشاپیش به شما دوستان تبریک عرض می کنیم. (ستاد پیش بینی حوادث غیر مترقبه)

این اس ام اس هم به مناسبت جام جهانیه:
ایرانی های عزیزی که از شکست تیم ملی ناراحت هستید، اصلا غصه نخورید. اولا آنگولا از پرتقال می بازه. بعد پرتقال به مکزیک می بازه و ما آنگولا رو شکست می دیم. آنگولا مکزیک رو شکست می ده و ... خلاصه من از همون اول که گیتار شماعی زاده رو گرفتن فهمیدم امسال سال خوبی نیست و با این چند وقته خوشگلا دارن می رقصن ولی ... انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

چند دسته آدم هستند که تنشون می خاره!
اونایی که چشمک میزنن ولی شماره نمیدن
اونایی که شماره می گیرن ولی زنگ نمی زنن
اونایی که حموم نمی رن
اونایی که اس ام اس خودت رو واسه خودت می فرستن!

می دونی LOVE مخفف چیه؟
L : لایق دوست داشتن بودن
O: امید به آینده ای روشن
V: وفاداری در عشق
E: انرژی هسته ای حق مسلم ماست

و جدیدترین جمله عاشقانه:
انرژی هسته‌ای من تویی!



می خوامت، هرجا هستی تورو خدا از ساعت 9 به بعد از خونه بیرون نرو، چون خیلی دوست دارم، نمی خوام از دستت بدم، آخه الان وقت جمع آوری زباله هست!

اون تویی… اونی که صورتم رو نوازش میکنه تویی... اونی که شبها لپم رو قرمز میکنه تویی...
اونی که صداش تا صبح تو گوشمه تویی... پشه آخر یه روز می کشمت!!!

تو چقدر خوشگلی ... چقدر نازی ... باورم نمی شه که اینقدر زیبایی تو وجود یک آدم جمع بشه ... تو دست هر چی خوشگله از پشت بستی ... جیگرتو ... نفس ... عسل ... ناناز ... خوب، بسه دیگه از جلوی آینه بیایم کنار

به خدا حیفه توی این مملکت بمونی، کسی قدر تو رو نمی‌دونه، اگه بری هند اونجا تو رو می‌پرستن!

کجایی؟ نشستی اون بالا با تنهایی خودت حال می کنی، ما رو تحویل نمی گیری. الهی قربونت برم بی زحمت دو تا نارگیل بنداز پایین

روی یه برگ نوشتم که دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد