جادوی سیاه

با کلیک روی موضوع بندی ها مطلب مورد نظرتان را راحت تر پیدا می کنید(utf-8)

جادوی سیاه

با کلیک روی موضوع بندی ها مطلب مورد نظرتان را راحت تر پیدا می کنید(utf-8)

اس ام اس

10000 دستگاه ریو
1000 کیلومتر اسکناس
100واحد اپارتمان
10 صندوق طلا
.
.
.
.
.

.فدای یه تار موی تو دوست عزیز



تایتانیک با تمام مسافراش فدات



امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.فدات شم



خدا نخواه تو دنیا کسی رو داشته باشی از خدا بخواه که تما دنیای کسی باشی



یه بار از کنار دریاعبور کردی یک عمر امواج برای بوسیدن جای پات میان و میرن

بی تو نه امورجهان لنگ میشه
نه بین زمین و اسمون جنگ میشه
نه کوه اب میشه
نه اب سنگ میشه
فقط دل من واسه تو تنگ میشه

زندگی تابلو نقاشی وشما خود،نقاش آن هستید

به همه عشق بورز،به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن

بی ثمرترین روز ما روزی است که در آن نخندیده باشیم

هر فکر مثبت تو تقدیر تو را می آفرین

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

با خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم تقدیم به عشقم..............................

می دونی چرا رنگ غروب سرخه؟ چون خورشید وقتی می بینه من وتو با هم دوستیم آتیش می گیره


Senne Khodeto Zarbdar 4 Kon Va Ba 14 Jam Kon; Hala Tagsim Bar 3 Kon. Natijei Ro Ke Be Dast Avordi, Bara OSKOLe Baadi Send Kon

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

من غریبه ای دیروز. آشنای امروز و فراموش شده ای فردا.پس در آشنایی امروز مینگرم.تا در فراموشی دنیا یادم کنی!

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

زیباترین گل با اولین باد پاییزی پرپر شد، باوفاترین دوست به مرور زمان بی‌وفا شد، این پرپر شدن از گل نیست و این بی وفایی از دوست نیست از روزگار است

از گناه فاصله بگیریم
شیطان دارد با ما عکس یادگاری میگیرد

کاغذتم
احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز............

آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن ، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست مایوس نشو

الهی میدون بشی منم وانت بشم دورت بگردم

آخر از عشق تو ساکن کلیسا میشوم . میکشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم . آنقدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح . یا به عشقت میرسم یا غرق دریا میشوم

ای عشق مدد کن به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار و یا یار به من یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

دوستی یک فرصت نیست بلکه مسئولیتی شیرین است

وقتی که یک مسیحی میمیرد بر سر مزارش صلیبی می گذارند تا تمام مردم بفهمند در آن محل کسی دفن شده وآنجا گورستان کسی است. حال تو نیز بر گردنت صلیب بیانداز که تمام مردم بفهمند در سینه ی تو گورستان من است و از عشق تو سر به زمین گذاشته ام

خداوندا من در کلبه ی حقیرانه ی خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری . من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

گذشته کتابی است که باید بارها خواند واز آن تجربه آموخت آینده کتابی است که اکنون توسط تو نوشته می شود بکوش تا آنچه را می نگاری بعد ازخواندنش لذت ببری..

به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت، به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!

همیشه سعی کن این طور زندگی کنی:ساده اما زیبا،مصمم امابی خیال،متواضع اما سربلند،مهربان اما جدی،سبز اما بی ریا،عاشق اما عاقل

کاش می شد اشک را تهدید کرد ،مدت لبخند را تمدید کرد ، کا ش می شد در میان لحظه ها، لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

برو سرمیکروسکوپ
رفتی؟
چی می بینی؟
یه ذره کوچیک
میدونی چیه؟
یک کم فکرکن
اون دل منه که برات یه ذره شده

عشق یعنی انتظار و انتظار عشق یعنی هر چه بینی عکس یار عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی از فراغش سوختن

آنها که آفتاب را به زندگی دیگران هدیه می دهند خود نمی توانند که از آن سهمی نبرند. «سر جیمز بری»

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی.

عشق،مرگ،زندگی،امید،غم،تنهایی،صداقت و .... همه این ها برا خودشون یه جمله نه یه پاراگراف نه یه انشا و شاید هم یه کتاب باشند و فهمیدن هر کدومشون به قیمت گذشتن یه عمره



سلام دوست عزیز

حسی داریم متفاوت از سبک و سیاق امروز

در پی فردایی نزدیک

و در پی راه حلهایی تازه

برای رسیدن به آن فردا

منتظرتان هستیم



خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد.

درتنها ترین تنهاییم تنها کسم تنهای تنهایم گذاشت ای خدا به حق تنهاییت درتنها ترین تنهاییش تنها ی تنهایش نذار

میدانید که: کوکا کولا در اصل سبز رنگ است!! عمومی ترین نام جهان محمد است!! اسم قاره ها با همان حرفی که آغاز میشود پایان میابد!! شما نمیتوانید با حبس نفستان خود کشی کنید!! محال است آرنج دستتان را بلیسید!! وقتی عطسه میکنید مردم به شما عافیت باش میگویند چون قلب شما به مدت یک ملنیلیونیم ثانیه میایستد!! خوک‌ها به دلیل فیزیک بدنی قادر به دیدن آسمان نیستند!! فندک قبل از کبریت اختراع شد

آرزو، دارای نیروی عظیم و تموجی یا طیفی است که باید به درستی هدایت شود (فلورانس اسکاول شین)

در اندرون همه ما خزانه‌ای بیکران از عشق و شادمانی و نعمت هست که می‌تواند آنچه را که در آرزوی آنیم، برایمان فراهم کند (وین دایر)

دوستت دارم... و چه زیبا بر بخار پنجره نوشتی... و چه غم انگیز بود وقتی که پاکش کردی..... ای کاش کلامت از برای من بود..... دوستت دارم را میگویم

اگر من به درد خودم نخورم ، چه کسی به درد من خواهد خورد؟ اگر فقط به درد خودم بخورم، به چه درد خواهم خور

خسته ام ثانیه ها خوب مرا می فهمند

کاش ماه می دانست از این همه ستاره و سیاره فقط یکی مشتریست!!

یک رنگی و بوی تازه از عشق بگیر...پر سوزترین گدازه از عشق بگیر در هر نفسی که می تپی ای دل من...یادت نرود اجازه از عشق بگیر

آدم های سر به زیر هرگز توی چاله نمی افتند اما هیچ وقتم آسمون آبی رو نمی بینن

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی

با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

فردا و دیروز با هم دست به یکی کردن

دیروز با خاطراتش من را فریب داد

فردا با وعده هایش مرا خواب کرد

وقتی چشم گشودم امروز را از دست داده بودم

با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی مهربان باش و دوست بدار شاید که فردایی نباشد

آخرین بار که او را دیدم گردنبند صلیبی به او هدیه کردم و گفت من که دوستت ندارم پس چرا به من هدیه می دهی ؟ گفتم : بر سر هر گوری صلیبی می نهند این صلیب را بر گردنت بالای قلبت بیاویز زیرا آنجا گورستان عشق من است

زن ها دو وقت گریه می کنند : وقتی که فریب می خورند وقتی که می خواهند فریب بدهند

به راحتی میشه بدون فکر کردن حرف زد ولی به سختی میشه زبان را کنترل کرد.



به راحتی میشه در مورد اشتباهات دیگران قضاوت کرد ولی به سختی میشه اشتباهات خود را پیدا کرد.

به آسانی میشه در دفترچه تلفن کسی جایی پیدا کرد ولی به سختی میشه در قلب او جایی پیدا کرد.

آینده متعلق به کسانی است که زیبایی رویاهای خویش را باور دارند

من به خورشید اعتقاد دارم, حتی اگر ندرخشد من به عشق اعتقاد دارم, حتی اگر تنها باشم من به خدا معتقدم, حتی اگر ساکت باشد

اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی رنگین کمان من!!!

وقتی گرانبهاترین گنجها را داری و این حقیقت را به دیگران می گویی، کمتر کسی باور می کند
روی تخته سنگی نوشته شده بود:اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتراست برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد.اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم.

مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم باور کنید مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ای کاش با خاطره ها زندگی نمی کردیم.

زندگی زیباست، نه در رویا. بوسه زیباست، نه برای هوس. پرنده زیباست، نه برای قفس. دوست داشتن زیباست، نه برای لمس کردن، بلکه برای حس کردن.
اس ام اس
پدرم می گفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب حالا هزار شب پشیمانم ;که چرا یک شب عاشق نبودم.
sms
بـاهـات نبـودم، برات که بودم اگه چشمات نبودم، نگات که بودم، هـمه ی گـفـتـنی هـام فـقط تـو بودی اگه حرفات نبودم، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم، یه راه که بودم اگه گریه نبودم، یه آه که بودم، تو خودت مثـل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم، یه ماه که بودم، می تونستی واسه من یه چاره باشی توی آسـمـون دل !

سلامتی تاجی است بر سر انسانهای سالم که فقط افراد بیمار آن را می بینند.

وقتت را با کسی که حاظر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران.

زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم.

شنا بلد نیستی؟؟؟ دلتو به دریا نزن.

در شرایط دشوار زندگی مرد بزرگ به خود سخت میگیرد و مرد کوچک به دیگران.

موفقیت مثل توپ فوتبال برای آدمهاست. می دویم تا به آن برسیم و وقتی رسیدیم آن را شوت می کنیم.

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار و یا یار به من یا هردو بمیریم و به پایان برسیم.

تورا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت به شرطی که مرا در آرزوی خویش نذاری.
اس ام اس های زیبا:
زندگی پژمردن یک برگ نیست بوسه ای در کوچه های مرگ نیست زندگی یعنی ترحم داشتن با شقایقها تفاهم داشتن.

زرد است که لبریز حقایق شده است...تلخ است که با درد موافق شده است...شاعر نشدی وگرنه میفهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است.

از عارفی بزرگوار پرسیدند : آدم و ابلیس هر دو در بهشت گناه کردند... چه شد که آدم بخشوده و ابلیس ملعون شد ؟ گفت: گناه آدم از شهوت بود وگناه ابلیس از عُجب و تکبر بود... و عُجب و تکبر در نزد خداوند بخشش پذیر نبود.

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود



رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند



به کجا باید رفت بعد از آن خاطره ها که همه هستی من از آن است!من به هر جا که روم همه جا چهره توست.همه جا خاطره دارم با تو!!!!!!

میدونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهت زیادت به ماه

با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری



اگه شب خوابت نبرد به آسمون نگاه کن.ستاره هارو بشمار کم اومد!برو قطرات بارون رو بشار.کم اومد! به عشق من فکر کن چون هرگز کم نمی یاد!!!!!!!!!!!!!!!

جائی بنویس :

هیچ کس 2 بار زندگی نمی کند

روزی 2 بار به این نوشته نگاه کن !!!



اگه زنبور نیشت زد ناراحت نشو

چون حتما خیلی گلی

----------------------

عشق یتیم تر از آن است که به دست رودخانه ی روزگار سپرده شود

--------------------

همیشه توئ مدرسه بهمون یاد داده بودن

1 سال = 12 ماه

1ماه= 4 هفته

1 هفته=7 روز

1 روز=24 ساعته

1ساعت= 60 دقیقه است

ولی کسی بهم نگفت یه لحظه بی تو بودن یعنی یه عمر !

-------------------------------

زندگی یک معادله است موازنه کن.
زندگی یک معما است ان را حل کن.
زندگی یک تجربه است ان را مرور کن.
زندگی یک مبارزه است قبول کن.

------------------------------

آن کس که تو را از دست داد،

که را یافت

و آن که ترا یافت

که را از دست داد!

---------------------

همه میگن باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره
ولی تو که دنیای منی چطور ازت بگذرم

--------------------------------

زندگی سه چیر بیش نیست
1ولی: به اجبار به دنیا اومدن
دومی: با غم زیستن
سومی : با آرزو مردن

--------------------------------

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!!

حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند .

--------------------------

وقتی دل کسی را شکوندی یه میخ بزن تو دیوار....

وقتی دلش رو بدست آوری میخ رو از دیوار بکن....

ولی چه فایده که جای میخ روی دیوار می مونه

---------------------------------------

Age khubi badi az ma didi, halal kon man farda bayad beram bimarestan baraye jarahie dariche ghalb. Akhe mikham ye dariche bezaram ke faghat beroye to baz she

به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق.چون تشنه عشق روزی سیراب میشود

------------------------------------

سعی کن به خاطر کسی که دوستش داری، غرورت رو از دست بدی. ولی مواظب باش که بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری رو از دست ندی.

----------------------------------

ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگی تو؟ خوب منم راستش رو گفتم، گفنم زندگیمو!

----------------------------------

ازم نپرسید چرا؛ گریه کرد و رفت اما نمی دونست که اون خودش زندگیمه

--------------------------------

میگفت آدم باید توی عاشقی مثل سیگار باشه! با اینکه می دونه آخرش زیر پا لهش میکنن ولی تا آخرش به پای آدم می سوزه!

--------------------------------

اگه کسی دیونه ات بود، عاشقش باش. اگه عاشقت بود، دوستش داشته باش. اگه دوستت داشت، بهش علاقه نشون . اگه بهت علاقه نشون داد فقط یک لبخند بزن.

---------------------------------

بهترین دوست اگه نیستی، لااقل بهترین دشمن باش، غمخوارم اگه نیستی، لااقل بزرگترین غمم باش، هرچه هستی بهترین باش، چون بهترین ها همیشه در خاطر می مانند، پس در خاطرات بدم بهترین باش!

--------------------------------

حتی عاقلترین مردمان نیز زیر بار سنگین عشق خم می شوند اما به راستی عشق به سبکی و لطافت نسیم خوش است.

---------------------------------

عشق تو را متعادل و متعالی می کند.....وقتی عاشقی، با هستی در یک تبادل و ارتباط عمیق قرار داری ، همه چیز در یک سطح مساوی قرار دارد ، با ارزش مساوی...

--------------------------------

یک بار بهت گفتم دوست دارم، هزار بار گفتم خدایا غلط کردم!!

---------------------------------

یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری!!

--------------------------------

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده!

-------------------------------

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته

------------------------------

عشق یعنی امید، یعنی طراوت باران، یعنی سفیدی برف، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی،و عشق یعنی راز زیستن!

------------------------------

دل به تو دادم تو به من قلوه دادی! نه! به من ساندویچ دلمه دادی!

دل به تو دادم که برام ناز کنی نه بری برای من جیگرکی باز کنی!!

-------------------------------

چشمم وقتی زیباست که پر از اشک باشه. اشک وقتی زیباست که برای عشق باشه. عشق وقتی زیباست که واسه تو باشه. تو وقتی زیبایی که واسه من باشی!

------------------------------

اون روزا که تنها بودی گم شده ی دریا بودی، قایقت رو شکسته بود، تنت نهیف و خسته بود،

فانوس دریاییت شدم، عاشق اهوراییت شدم، گذشتم از هر هوسی تا تو به مقصد برسی

----------------------------

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره!

--------------------------------

بخند..............آخه اینو فرستاده بودم که یکم بخندی..................و چهره ی قشنگت قشنگتر بشه............................................

------------------------------

فرشته از سنگ میپرسه چرا از خدا نمیخوای که تورو انسان کنه؟؟؟سنگ میگه هنوز اونقدر سخت نشدم که انسان بشم!!!!!

--------------------------------

عشق: سرطان دوست داشتن است. عشق: عقد دائمی ما با غربت است. عشق :شماره تلفنی است که سالها به دنبال آن می گردیم. عشق: آمپول ب کمپلکس معرفت است. عشق: اتوبانی است که تا ته ابدیت می رود.

-------------------------------

عشق: عزرائیل زیبایی است که رسید، جسم ما رامی گیرد و قبض روح را امضا می کند.

-------------------------------

دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست ، اسراف در محبت است . اگر میخواهی همیشه آرام باشی ، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس. اگر کسی را دوست داری که او تو را دوست ندارد ، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی

-----------------------------

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی

------------------------------

آرزو میکنم به اندازه ی کافی شادی داشته باشی تا خوش باشی. به اندازه ی کافی بکوشی تا قوی باشی.به اندازه ی کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی و به اندازه ی کافی امید تا خوشحال بمونی.

-----------------------------

شکی که بی‌صداست پشتی که بی‌پناست دستی که بسته است پایی که خسته است دل را که عاشق است حرفی که صادق است شعری که بی‌بهاست شرمی که آشناست دارایی من است ارزانی شماس

------------------------------

پرسید کدوم ستاره تو اسمون مال توئه ؟ لبخندی زدم و گفتم اونی که پیدا نیست

اگه یه وقت احساس کردی توی یه اتاق تنگ و تاریک گیر کردی و دیوار اتاق مدام عقب و جلو میره و از اون خون می چیکه اصلا نترس چون تو قلب منی





دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جایی هست ، به جای آنکه جای کسی را بگیرید تلاش کنید جای واقعی خود را پیدا کنید!!





اشخاصی که به اجبار می کوشند جالب باشند بیشتر از همه نفرت انگیز می شوند!!





شما هرکس و هر چیز هستید ، شناسنامه ای صریح تر و صادق تر از زبان خویش در

دست ندارید



پل ها را خراب نکنید ، از اینکه مجبور خواهید شد چند بار دیگر از همان رودخانه عبور کنید متعجب خواهید شد ...





موفقیت روی ستونهای شکست شکل می گیرد





به چیزی که گذشت غم نخور ، به آن چیزی که پس از آن آمد

لبخند بزن !!



لبخند ارزانترین راهی است که می توان توسط آن نگاه را وسعت داد



وقتی ناراحتید از اینکه به چیزی که می خواستید نرسیدید ،

محکم باشید و خوشحال....

خداوند در فکر چیز بهتری برای شماست...



مشکلات مانند دست اندازهای جاده اند

کمی از سرعتتان کم می کنند اما از جاده صاف بعد از آن لذت خواهید برد ، زیاد روی دست اندازها توقف نکنید

به حرکتتان ادامه دهید....



چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب ، از غصه ناپدید شدن آفتاب چنان می گریند که ریزش اشک ها مانع از دیدن ستارگان می شود



به اوج رسیدن دشوار است اما در اوج ماندن دشوارتر

جرا که نهایت اوج ، نخستین مرحله سقوط است



همه می خواهند روی قله کوه زندگی کنند اما تمام شادیها و پیشرفتها وقتی رخ

می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستیم..



بیائید ساده باشیم

چه در باجه یک بانک ، چه در زیر درخت ...



تلخترین لحظه هارو کسی برای آدم می سازه که قشنگترین

لحظه هارو باهاش داشتی....



پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست .....

هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر ، یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی



عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست

عشق آنست که یکی برای دیگری چتر شود و او هیچ وقت نفهمد که چرا خیس نشده



آنچه مرا ناراحت کرده است آن نیست که به من دروغ گفته ای › بلکه این است که از این به بعد دیگر نمی توانم تو را باور کنم



هر کجای زمین را مایلی بکن ، گنجی خواهی یافت البته به شرط اینکه با ایمان یک کشاورز زمین را بکنی



بی شک در نمک نیروی شگفت و مقدسی است

نیرویی که در اشک ما و در دریا وجود دارد



اغلب از فردایمان قرض می گیریم تا دیون دیروزمان را بپردازیم



پرنده بهشتی فقط روی دستی فرود می آید که چنگ نزند



زندگی آنقدر کوتاه است که حتی فرصت افسوس خوردن هم باقی نمی گذارد



بهتر است غرورتان را بخاطر کسی که دوستش دارید از دست بدهید تا اینکه او را بخاطر غرورتان از دست بدهید





شایع ترین کلمه "شهرت" است... دنبالش نرو.

لطیف ترین کلمه "لبخند" است...آن را حفظ کن.

حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت" است... از آن فاصله بگیر.

ضروری ترین کلمه "تفاهم" است... آن را ایجاد کن.

سالم ترین کلمه "سلامتی" است... به آن اهمیت بده.

اصلی ترین کلمه "اطمینان" است... به آن اعتماد کن.

بی احساس ترین کلمه "بی تفاوتی" است... مراقب آن باش.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد